+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Interhotel CENTRAL Recenze

Hodnocení hotelu

86%
Velmi dobré

dle 33 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    87%
  • Čistota

    92%
  • Vybavení

    83%
  • Pohodlí

    88%
  • Poměr cena/kvalita

    82%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • rodina se staršími dětmi
  • rodina s malými dětmi
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Olga Kolářová

jednotlivec, 20.11.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Čistý a příjemný hotel.

  • Časování procedur se nám moc nelíbilo - první v 7 ráno. Parkování bylo daleko.Nebyli jsme upozorněni, že si ho musíme předem objednat.

Personál
10
Služby
7
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
7

Anonym

dospělý pár, 28.11.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
86 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
8

Josef Hýbl

dospělý pár, 23.11.2016

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
86 %
  • Velmi vstřícný a ochotný personál, vynikající kuchyně.

Personál
9
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
8

Miroslava Hornikova

jednotlivec, 4.11.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %
  • vše bylo perfektní, jen uzavírání bazénu v 17 - 17.30 hod. To je doba, kdy se vrací z procházek a rád by šel do bazénu. Toto hodnotím minusem.

  • vše , doporučila ostatním

  • někdy nebylo možno se domluvit jiným jazykem než ruštinou

Personál
10
Služby
6
Čistota
9
Pohodlí
10
Cena/kvalita
5

Anonym

dospělý pár, 22.5.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Pěkný, čistý a kvalitní hotel. Pěkně vybavený a vkusně zařízený. Možné parkování pro osobní automobily v garáži. Ubytováním v tomto hotelu určitě neudělá nikdo chybu.

  • Pěkně zařízený Čistý Příjemný personál

  • Dietní strava Jako ve většině hotelů, je přes pokojové dveře vše slyšet

Personál
6
Služby
7
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
7

Jana Slezáková

jednotlivec, 19.8.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
78 %
  • Výborná poloha hotelu v centru, přímo u Vřídelní kolonády vedle divadla a vedle lanovky na Libušinu. Vstřícný personál, příjemný lékař se specializací FBLR! Čistota a dobré jídlo. Vybrali jsme tento hotel k léčebnému pobytu, ale to se nepovedlo, procedury uvedené na webu nebyly k dispozici. Hotel tvoří dvě budovy, stará a nová. Byli jsme ubytováni ve staré části s krásným výhledem na Divadelní náměstí. Pokoj pěkný, ale koupelna stará, určitě předrevoluční. Žádali jsme sprchový kout, ale ten byl k dispozici, pouze v pokoji pro invalidy, nebylo na výběr.

  • Hotel v centru, k pramenům kousek - procházkou. Příjemný personál, chutné jídlo, perfektní čistota. Na procedury bylo možno docházet v rámci hotelu pouze v zapůjčeném županu a trepkách. Pěkný vnitřní bazén, vířivka. Na pokoji malá chladnička a varná konvice s průběžným doplňováním čajů. Skutečně jsme si odpočinuli.

  • Nedostupnost léčebných procedur prezentovaných na webu, procedury po operaci kolene, předepsané místním lékařem: minerální koupele, inhalace, oxygenoterapie. Žádná magnetoterapie, elektroléčba, fyzioterapeut ani individuální či skupinová rehabilitace. Koupelna někdy z devadesátých let s igelitem na tyči a přesluhujícími bateriemi, sprcha upadla hned první den (byla obratem opravena), toaleta zavěšena velmi nízko, naprosto nevhodná pro jedince s problémem pohybového aparátu. Ve fitku nebyl rotoped, na požádání dovezen. Docházelo k nedorozumění s rusky hovořícím personálem. TV programy hlavně pro ruské a německé klienty. Parkování 500,- Kč/den

Personál
10
Služby
7
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 12.6.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
78 %
  • Dobrá kvalita za dobrou cenu.

  • Ideální místo - přímo na promenádě. Vstřícný personál na recepci i v hotelové restauraci.

Personál
7
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Irena Pillerová

jednotlivec, 19.4.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
78 %
  • dokonalý úklid, dobré jídlo

  • Byl problém s placením pobytu.Přesto,že pobyt byl zaplacen na konci února, v hotelu nás až do 16.4. napínali s tím, že nemáme zaplacený pobyt. Zároveň byly nevhodně načasovány procedury na brzké ranní hodiny (na sedmou či půl osmou ),což znamená o dovolené jejich nevyužití.

Personál
8
Služby
5
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
8

Jaromír Platil

jednotlivec, 19.6.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
66 %
  • čistota hotelu léčebné procedury

  • Večeře, velmi malé porce bez chuti

Personál
6
Služby
5
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6
Interhotel CENTRAL odpověděl na tuto recenzi.
Vážený hoste,

děkuji že jste si našel čas napsat recenzi. Vaše poznámky jsou klíčové pro vzdělávání personálu a jeho zlepšování.
Těšíme se na to že Vás zase uvidíme.

S pozdravem,
HM Interhotel Central

Viktor Homola

dospělý pár, 20.11.2017

Vysočina kraj

  • Celkové hodnocení
66 %

(bez textového hodnocení)

Personál
5
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Štěpánka Kaiserová

jednotlivec, 6.11.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
58 %
  • Umístění hotelu v centru lázeňské zóny, krásná pokoj, čistá s krásným výhledem.

  • Strava - první den bez možnosti výběru, jídlo nám nechutnalo. Pauzy na návštěvu bazénu.

Personál
5
Služby
4
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
4

Jana Procházková

jednotlivec, 26.4.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
48 %
  • V tomto hotelu jsme byli spokojeni se službami - procedury,bazén, vše OK. Co se týče kuchyně, ta je hodně podceněna.Malé porce,volně dostupné jídlo bylo každý den palačinky,lívance, zákusky a stejná pizza z listového těsta, studená a nedopečená. V hotelu této kategorie se očekává daleko větší kvalita jídla.

Personál
7
Služby
5
Čistota
5
Pohodlí
5
Cena/kvalita
2

Lukáš

jednotlivec, 17.4.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
24 %
  • Minibar prázdný,čistota špatná špinavé madrace

Personál
4
Služby
2
Čistota
2
Pohodlí
2
Cena/kvalita
2