+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Interhotel CENTRAL Bewertungen

Hotelbewertung

86%
Sehr gut

von 33 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    87%
  • Sauberkeit

    92%
  • Ausstattung

    83%
  • Komfort

    88%
  • Preis-Leistungverhältnis

    82%
Bewertungen anzeigen von:
  • Familie mit älteren Kindern
  • Familie mit kleinen Kindern
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Štěpánka Kaiserová

Einzelreisender, 6.11.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
58 %
  • Umístění hotelu v centru lázeňské zóny, krásná pokoj, čistá s krásným výhledem.

  • Strava - první den bez možnosti výběru, jídlo nám nechutnalo. Pauzy na návštěvu bazénu.

Persönlich
5
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
4

Miroslava Hornikova

Einzelreisender, 4.11.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %
  • vše bylo perfektní, jen uzavírání bazénu v 17 - 17.30 hod. To je doba, kdy se vrací z procházek a rád by šel do bazénu. Toto hodnotím minusem.

  • vše , doporučila ostatním

  • někdy nebylo možno se domluvit jiným jazykem než ruštinou

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
9
Komfort
10
Wert/Geld
5

miloslav kadrmas

Älteres Paar, 2.10.2017

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • musim rici ze jsme byli u vas poprve a moc se nam tam libilo.Personal jak recepcni,obsluha jidelniho salu a lazenska obsluha byli super.Strava vynikajici.Hotel utulny a klidny.Doporucuji vsem

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Marie Šimková

Einzelreisender, 29.6.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Klidné prostředí, vstřícný personál, krásný bazém, kvalitní lázeńské služby

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 12.6.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
78 %
  • Dobrá kvalita za dobrou cenu.

  • Ideální místo - přímo na promenádě. Vstřícný personál na recepci i v hotelové restauraci.

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 22.5.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Pěkný, čistý a kvalitní hotel. Pěkně vybavený a vkusně zařízený. Možné parkování pro osobní automobily v garáži. Ubytováním v tomto hotelu určitě neudělá nikdo chybu.

  • Pěkně zařízený Čistý Příjemný personál

  • Dietní strava Jako ve většině hotelů, je přes pokojové dveře vše slyšet

Persönlich
6
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
7

Jana Procházková

Einzelreisender, 26.4.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
48 %
  • V tomto hotelu jsme byli spokojeni se službami - procedury,bazén, vše OK. Co se týče kuchyně, ta je hodně podceněna.Malé porce,volně dostupné jídlo bylo každý den palačinky,lívance, zákusky a stejná pizza z listového těsta, studená a nedopečená. V hotelu této kategorie se očekává daleko větší kvalita jídla.

Persönlich
7
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
2

Irena Pillerová

Einzelreisender, 19.4.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
78 %
  • dokonalý úklid, dobré jídlo

  • Byl problém s placením pobytu.Přesto,že pobyt byl zaplacen na konci února, v hotelu nás až do 16.4. napínali s tím, že nemáme zaplacený pobyt. Zároveň byly nevhodně načasovány procedury na brzké ranní hodiny (na sedmou či půl osmou ),což znamená o dovolené jejich nevyužití.

Persönlich
8
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
8

Anonym

Älteres Paar, 28.11.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
86 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
8

Josef Hýbl

Älteres Paar, 23.11.2016

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
86 %
  • Velmi vstřícný a ochotný personál, vynikající kuchyně.

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
8

Milan Martinek

Einzelreisender, 7.11.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
98 %
  • Tento hotel doporučuji pro jeho vybavení, přístup personálu, wellnes, stravu a ostatní služby.

  • Dobrá komunikace s hotelem. Bezproblémové přesunutí termínu procedur. Hotel uprostřed lázeňské zóny s výhledem na vřídlo. Bazén dostatečně velký. Strava pestrá, dostatečné množství, průběžně doplňovaný bufet.

  • Oblečení a arogantní vystupování některých hostů ze zemí bývalého SSSR - tepláky v jhídelně, arogance vůči personálu ve wellnes (např. nechápou existenci přestávek). Málo českých programů - velmi špatný příjem - u všech 5ti českých digitálních programů se rozpadal obraz (u ruských a německých ne).

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jana Stegbauerová

Gruppe von Freunden, 24.10.2016

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Perfektní pobyt bez jediné výhrady.

Persönlich
9
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
9

Anonym

Einzelreisender, 17.10.2016

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
90 %
  • výborná poloha možnost parkování u hotelu ochotný personál lázeňské procedury přímo v hotelu bohaté snídaně

  • některé drobné závady ve vybavení dietní charakter jídel v restauraci

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8