0048 222 062 181
Pon. - Pt.: 8am – 8pm Sob. - Niedz.: 9am – 4pm

Interhotel CENTRAL Recenzje

Ocena hotelu

86%
Bardzo dobrze

by 33 reviews

How do we collect reviews?

  • Personel

    87%
  • Czystość

    92%
  • Wyposażenie

    83%
  • Komfort

    88%
  • Cena

    82%
Wyświetl recenzje napisane przez:
  • rodzina ze starszym dzieckiem
  • rodzina z małym dzieckiem
Wyświetl recenzje w:
Sortuj według:
Show:

Štěpánka Kaiserová

podróżujący w pojedynkę, 6.11.2017

Čeština

  • Cena ogólna
58 %
  • Umístění hotelu v centru lázeňské zóny, krásná pokoj, čistá s krásným výhledem.

  • Strava - první den bez možnosti výběru, jídlo nám nechutnalo. Pauzy na návštěvu bazénu.

Personel
5
Usługi
4
Czystość
10
Komfort
6
Value/money
4

Miroslava Hornikova

podróżujący w pojedynkę, 4.11.2017

Čeština

  • Cena ogólna
80 %
  • vše bylo perfektní, jen uzavírání bazénu v 17 - 17.30 hod. To je doba, kdy se vrací z procházek a rád by šel do bazénu. Toto hodnotím minusem.

  • vše , doporučila ostatním

  • někdy nebylo možno se domluvit jiným jazykem než ruštinou

Personel
10
Usługi
6
Czystość
9
Komfort
10
Value/money
5

miloslav kadrmas

para, 2.10.2017

Karlovarský kraj

  • Cena ogólna
100 %
  • musim rici ze jsme byli u vas poprve a moc se nam tam libilo.Personal jak recepcni,obsluha jidelniho salu a lazenska obsluha byli super.Strava vynikajici.Hotel utulny a klidny.Doporucuji vsem

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10

Marie Šimková

podróżujący w pojedynkę, 29.6.2017

Čeština

  • Cena ogólna
100 %
  • Klidné prostředí, vstřícný personál, krásný bazém, kvalitní lázeńské služby

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 12.6.2017

Čeština

  • Cena ogólna
78 %
  • Dobrá kvalita za dobrou cenu.

  • Ideální místo - přímo na promenádě. Vstřícný personál na recepci i v hotelové restauraci.

Personel
7
Usługi
6
Czystość
8
Komfort
8
Value/money
10

Anonim

para, 22.5.2017

Čeština

  • Cena ogólna
80 %
  • Pěkný, čistý a kvalitní hotel. Pěkně vybavený a vkusně zařízený. Možné parkování pro osobní automobily v garáži. Ubytováním v tomto hotelu určitě neudělá nikdo chybu.

  • Pěkně zařízený Čistý Příjemný personál

  • Dietní strava Jako ve většině hotelů, je přes pokojové dveře vše slyšet

Personel
6
Usługi
7
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
7

Jana Procházková

podróżujący w pojedynkę, 26.4.2017

Čeština

  • Cena ogólna
48 %
  • V tomto hotelu jsme byli spokojeni se službami - procedury,bazén, vše OK. Co se týče kuchyně, ta je hodně podceněna.Malé porce,volně dostupné jídlo bylo každý den palačinky,lívance, zákusky a stejná pizza z listového těsta, studená a nedopečená. V hotelu této kategorie se očekává daleko větší kvalita jídla.

Personel
7
Usługi
5
Czystość
5
Komfort
5
Value/money
2

Irena Pillerová

podróżujący w pojedynkę, 19.4.2017

Čeština

  • Cena ogólna
78 %
  • dokonalý úklid, dobré jídlo

  • Byl problém s placením pobytu.Přesto,že pobyt byl zaplacen na konci února, v hotelu nás až do 16.4. napínali s tím, že nemáme zaplacený pobyt. Zároveň byly nevhodně načasovány procedury na brzké ranní hodiny (na sedmou či půl osmou ),což znamená o dovolené jejich nevyužití.

Personel
8
Usługi
5
Czystość
9
Komfort
9
Value/money
8

Anonim

para, 28.11.2016

Čeština

  • Cena ogólna
86 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
8
Usługi
9
Czystość
9
Komfort
9
Value/money
8

Josef Hýbl

para, 23.11.2016

Ústecký kraj

  • Cena ogólna
86 %
  • Velmi vstřícný a ochotný personál, vynikající kuchyně.

Personel
9
Usługi
8
Czystość
9
Komfort
9
Value/money
8

Milan Martinek

podróżujący w pojedynkę, 7.11.2016

Čeština

  • Cena ogólna
98 %
  • Tento hotel doporučuji pro jeho vybavení, přístup personálu, wellnes, stravu a ostatní služby.

  • Dobrá komunikace s hotelem. Bezproblémové přesunutí termínu procedur. Hotel uprostřed lázeňské zóny s výhledem na vřídlo. Bazén dostatečně velký. Strava pestrá, dostatečné množství, průběžně doplňovaný bufet.

  • Oblečení a arogantní vystupování některých hostů ze zemí bývalého SSSR - tepláky v jhídelně, arogance vůči personálu ve wellnes (např. nechápou existenci přestávek). Málo českých programů - velmi špatný příjem - u všech 5ti českých digitálních programů se rozpadal obraz (u ruských a německých ne).

Personel
10
Usługi
9
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10

Jana Stegbauerová

grupa przyjaciół, 24.10.2016

Jihočeský kraj

  • Cena ogólna
96 %
  • Perfektní pobyt bez jediné výhrady.

Personel
9
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
9

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 17.10.2016

Jihočeský kraj

  • Cena ogólna
90 %
  • výborná poloha možnost parkování u hotelu ochotný personál lázeňské procedury přímo v hotelu bohaté snídaně

  • některé drobné závady ve vybavení dietní charakter jídel v restauraci

Personel
10
Usługi
9
Czystość
10
Komfort
8
Value/money
8